Crisis

In geval van crisis kunt u tijdens kantooruren direct uw behandelaar bellen. U kunt hierover afspraken maken met uw behandelaar.

Indien u uw behandelaar niet kunt bereiken, dan kunt u altijd contact opnemen met de zorgadministratie van 1nP via 0900 555 3000. De openingstijden van de zorgadministratie zijn elke werkdag van 09:00 uur tot 16:30 uur.

Buiten kantooruren mag u bellen met 1nP via 0900 - 555 3000 en dan krijgt u een bandje. Hierin wordt gemeld dat u in geval van crisis tussen 17:00 uur en 07:00 uur automatisch wordt doorgeschakeld naar het naar het FIP-zorgcontact.

Het FIP-zorgcontact is een samenwerking is een samenwerking tussen Florens, Incluzio en Parnassia Groep en omdat 1nP onderdeel is van Parnassia groep, kunnen 1nP cliënten gebruik maken van deze dienst. Als u wordt doorgeschakeld naar het FIP-zorgcontact, krijgt u een hulpverlener aan de lijn, die met u zal kijken wat er op dat moment nodig is. De volgende werkdag zal uw eigen behandelaar van dit contact op de hoogte worden gesteld.

Tussen 07:00 uur en 09:00 uur en tussen 16:30 uur en 17:00 uur kunt u contact opnemen met uw huisarts als uw vraag geen uitstel duldt.

Resume:

Crisis binnen kantoortijden

Bel uw behandelaar

Of bij geen gehoor bij uw behandelaar, bel de zorgadministratie van 1nP (0900-5553000)

Crisis tussen 17:00 uur en 07:00

Bel 1nP (0900-555 3000) en u wordt doorgeschakeld naar het crisiscentrum

Crisis tussen 07:00 uur en 09:00 uur en tussen 16:30 uur en 17:00 uur

Bel uw huisarts