Crisis (Centrum)

In geval van crisis kunt u tijdens kantooruren direct uw behandelaar bellen. U kunt hierover afspraken maken met uw behandelaar.

Buiten kantooruren mag u bellen met 1nP via 0900 - 555 3000 en dan krijgt u een bandje. Hierin wordt gemeld dat u in geval van crisis tussen 17:00 uur en 07:00 uur automatisch wordt doorgeschakeld naar het naar het crisiscentrum, waar 1nP mee samenwerkt. U krijgt dan een hulpverlener aan de lijn, die met u zal kijken wat er op dat moment nodig is. De volgende werkdag zal uw eigen behandelaar van dit contact op de hoogte worden gesteld.

Buiten deze tijden kan u contact opnemen met uw huisarts als uw vraag geen uitstel duldt.

 

Resume:

Crisis binnen kantoortijden:                           bel uw behandelaar;

Crisis tussen 17:00 uur en 07:00 uur:           bel 1nP (0900- 555 3000) en u wordt doorgeschakeld                                                                       naar het crisiscentrum;

Crisis tussen 07:00 uur en 09:00 uur:           bel uw huisarts. ​​​​