Cliëntenportaal

Graag vertellen wij u wat meer over het cliëntenportaal, een handige online omgeving waar u veel informatie vindt. U krijgt hier toegang toe en kunt dan profiteren van alle gemakken.

 

Aanmelden gaat heel eenvouding. Als u zich heeft aangemeld bij 1nP dan kunt u van het portaal gebruik maken. U ontvangt van ons een e-mail om uw persoonlijke account te activeren. Vervolgens maakt u een wachtwoord aan en daarna kunt u inloggen op een beveiligde omgeving. Binnen het cliëntenportaal vindt u veel informatie over 1nP, over wat uw rechten zijn bijvoorbeeld, maar ook over wat u zelf kunt bijdragen aan een goed verloop van de behandeling. U vindt er tevens een deel van uw dossier (zoals het verslag van uw intake en uw behandelovereenkomst) en een digitale bibliotheek met veel nuttige informatie. U kunt zelfs, in overleg met uw behandelaar, meelezen met de verslagen van de gesprekken die u heeft gehad met uw behandelaar. Ook nadat uw behandeling is afgerond kunt u gebruik blijven maken van uw account, waar u de opgeslagen informatie kunt blijven inzien.

De cliëntenportaal zien wij als een extra service aan u, maar uiteraard bepaalt u zelf of u hiervan gebruik wilt maken. Het is niet verplicht, maar gewoon heel handig. Eventuele vragen die u nog heeft over dit portaal zal uw behandelaar graag voor u beantwoorden. U mag hiervoor ook contact opnemen met de zorgadministratie van 1nP. U kunt hier de handleiding van het cliëntenportaal openen.

Digitale communicatie

Wij communiceren veel digitaal, om u goed te kunnen bereiken en te informeren is uw e-mailadres daarom belangrijk. Let op: hetzelfde e-mailadres is niet voor meerdere cliënten bruikbaar.

Mocht u geen e-mailadres hebben neemt u dan contact op met de zorgadministratie, zij helpen u graag verder. Wij vragen u om eventuele wijzigingen in uw e-mailadres door te geven aan de zorgadministratie (telefoonnummer 0900 - 555 3000) of per e-mail naar zorgadministratie@1np.nl.